موزیک آهنگی

آهنگی دانلود آهنگ جدید

موزیک آهنگی

آهنگی دانلود آهنگ جدید

نحوه تعمیر یا تعویض موتور ماشین لباسشویی

برای اینکه متوجه شوید موتور لباسشویی شما نیاز به تعمیر یا تعویض دارد باید عملکرد دستگاه و قطعات مرتبط را بررسی نمایید. به غیر از این موضوع نشانه هایی وجود دارد که در صورت مشاهده کردن شما می توانید خرابی موتور لباسشویی خود را تشخیص دهید. این موارد شامل: عدم پمپاژ آب و نچرخیدن لباسشویی، آب پمپاژ می شود اما لباسشویی نمی چرخد، لباسشویی نمی چرخد و لباس ها شسته نمی شود، عدم خشک شدن لباس ها و بروز مشکلاتی در هنگام شستشو، مشکلاتی هستند که در هنگام بروز آن ها شما می توانید خرابی موتور لباسشویی خود را تشخیض دهید.

توصیه ما به شما این است که در هنگام بروز این مشکلات و مشاهده کردن آن ها باید ماشین لباسشویی را از برق بکشید و با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی تماس بگیرید. بعد از اینکه با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس گرفتید مواردی با آن در لباسشویی روبرو شدید را برای کارشناسان ما بازگو نمایید. تعمیرکاران متخصص ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز بعد از هماهنگی های لازم، به محل مورد نظر شما اعزام می شوند و به بررسی و عیب یابی دستگاه می پردازند تا مطئن شوند که امکان تعمیر موتور لباسشویی وجود دارد.

نحوه عیب‌یابی و تعمیر موتور لباسشویی اوشن

به این موضوع توجه کنید که معمولا خرابی موتور لباسشویی با صدایی شبیه به وزوز همراه می باشد. شما این صدا را هنگامی در لباسشویی می شنوید که موتور شروع به کار می کند ( تعمیرکاران در برخی از موارد این صدا را همراه با بوی سوختگی مشاهده کرده اند. اگر که موتور متحرک لباسشویی اوشن نتواند به خوبی و آزادانه بچرخد، باید آن را تعویض کنید. هنگامی که موتور لباسشویی شروع به کار نکند صدایی شبیه به وزوز را ایجاد خواهد کرد، در صورت مشاهده این موضوع متوجه باید بدانید که موتور لباسشویی شما دچار خرابی شده است. برای مطمئن شدن از این موضوع، تسمه های محرک و پمپ را از موتور جدا نمایید و دوباره موتور را روشن نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد