موزیک آهنگی

آهنگی دانلود آهنگ جدید

موزیک آهنگی

آهنگی دانلود آهنگ جدید

ریست ماشین لباسشویی حایر

از کجا متوجه شویم که به ریست لباسشویی حایر نیاز داریم

ریست لباسشویی حایر و برندهای دیگر برندهای موجود در بازار، می نواند برخی از مشکلات پیش آمده و ایرهای مربوط به عملکرد نا درست ماشین لباسشویی شما زا از بین ببرد. به عنوان مثال در صورتی که دستگاه هنگام شستشو متوقف شود، می توانید تنها با ریست لباسشویی این مشکل را در ماشین لباسشویی خود برطرف نمایید، بعد از ریست کردن لباسشویی‌ متوجه می شوید که روند کاری دستگاه به حالت عادیه خود برگشته است.

در برخی از موارد دیده شده است که با وجود اتصال ماشین لباسشویی به برق و عدم مشکل در دستگاه و ساختار فنی آن، ماشین لباسشویی هیچ دستوری را دریافت نمی کند و سیر شست و شو را انجام نمی دهد و یا پس از گذشت یک مدت طولانی شروع به کار می کند. برای برطرف کردن این مشکل باید لباسشویی را ریست نمایید‌‌‌، در صورتی که بعد از ریست لباسشویی دستگاه به حالت عادیه خود برنگشت می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و از خدمات ما در زمینه تعمیر لباسشویی حایر بهره مند شوید.


نحوه ی ریست کردن لباسشویی حایر

به صورت کلی باید در نظر گرفت که: بیشتر مشکلات پیش آمده در ماشین لباسشویی حایربه دلیل برقرار نشدن ارتباط بین موتور و کنترل ماشین لباسشویی می باشد که این مشکل را می توان با ریست لباسشویی حایر برطرف کرد، ریست لباسشویی حایر در این موارد به ارتباط دوباره بین موتور و پنل کمک بسیار زیادی می کند. برای اینکه بتوانید لباشسویی خود را در هر برندی ریست نمایید باید به دو روش اقدام نمایید. در ادامه این مقاله با دو روش آشنا می شویم. توجه داشته باشید که این دو حالت به مدل لباسشویی شکا بستگی دارد که آیا لباسشویی شما دارای دکمه ریست باشد یا خیر.

ریست ماشین لباسشویی با دکمه ی ریست

برای اینکه بتوانید لباسشویی که دارای دکمه ریست می باشد را، ریست نمایید در اولین اقدام باید ماشین لباسشویی خود را خاموش کنید. بعد از آن ماشین لباسشویی خود را بر روی برنامه cotton روشن نمایید. بعد از اینکه ماشین لباسشویی را روشن کردید باید خیلی سریع دکمه ی temp و یا speed spin را یک بار زده و بعد آن را ول نمایید. بعد از آن دکمه ی level water  یا function را فشار دهید و را کنید. برای اینکه بتوانید ریست لباسشویی حایر را انجام دهید این مرحله را باید تا زمانی که عبارت t01 را بر روی نمشایگر خود مشاهده میکنید تکرار نمایید و بعد از آن که t01 به t02 تغیر یافت، باید کلید START را فشار دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد