موزیک آهنگی

آهنگی دانلود آهنگ جدید

موزیک آهنگی

آهنگی دانلود آهنگ جدید

تعویض لاستیک دور درب ماشین لباسشویی زیرووات

لاستیک دور درب، دور محفظه ورودی قرار دارد، این لاستیک با رطوبتی که از شستشوی لباس بر روی آن ایجاد می شود، همیشه در خطر پوسیدگی و رسوب است. بعد از مدتها استفاده از ماشین لباسشویی، این لاستیک به مرور کیفیت خود را از دست می دهد. اگر بعد از شستشو به لاستیک دور درب توجه نکنید، ممکن است خیلی زود خراب شود یا رسوب ببندد و عمر کوتاهی داشته باشد.
این لاستیک خیلی زود جرم می گیرد و بوی بدی پیدا می کند و ممکن است پاره شود. اگر بعد از شستشوی لباس، درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید و با یک پارچه یا حوله رطوبت لاستیک را بگیرید، عمر طولانی تری پیدا می کند.
این قطعه از ماشین لباسشویی، اگر چه ساده به نظر می آید، اما کارایی بالایی دارد. فضایی که بین ماشین لباسشویی و بدنه وجود دارد، با این لاستیک پر می شود و هنگام شستشو نمی گذارد آب داخل ماشین لباسشویی، به بیرون نشت پیدا کند و همچنین لرزش و صدا را می گیرد. لاستیک، محافظ شیشه درب ماشین لباسشویی زیرووات نیز می باشد.
اگر لاستیک دور درب ایراد پیدا کند و آب به بیرون نشت داشته باشد، دیگر نمی توان از ماشین لباسشویی استفاده کرد.
• اگر در ماشین لباسشویی زیرووات مشکلی بوجود بیاید، در برخی موارد و ایراد ها، ماشین لباسشویی بر روی صفحه نمایش ارورهایی را نشان می دهد. که می توانید علت این کد خطا ها را در مقاله ای که در این مورد برای شما آماده کرده ایم، بخوانید و با علت خرابی ها و مشکلات ماشین لباسشویی زیرووات، بیشتر آشنا شوید و برای رفع آنها اقدام کنید.
• یکی از این ارورها، که مربوط به درب ماشین لباسشویی زیرووات است، ارور یا کدخطای E1 است که مربوط به ایمنی قفل درب است.
• اگر این ارور را مشاهده کردید، باید از بسته بودن درب مطمئن شوید و سیم کشی و قفل درب را چک کنید. شاید ایراد در خرابی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی زیرووات باشد و اجازه ندهد که درب دستگاه به درستی بسته شود.
علت خرابی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی زیرووات
حالا برای شما می گوییم چه وقت باید لاستیک دور درب لباسشویی را تعویض کنیم.
• اگر لاستیک خراب و پوسیده شده باشد.
• لاستیک دور درب پارگی داشته باشد.
• لاستیک سوراخ و قابل استفاده نباشد.
• لاستیک دور درب ماشین لباسشویی رسوب گرفته و بوی بد داشته باشد.
اگر به موقع لاستیک را جرم گیری نکنیم و بعد از هر بار شستشو درب ماشین لباسشویی را باز نگذاریم، عمر مفید لاستیک پایین می آید و خراب و پوسیده می شود.
و این می تواند یکی از مهم ترین دلایل تعویض لاستیک دور درب لباسشویی زیرووات باشد.
لباس لای درب گیر کرده است
گیر کردن لباس هنگام شستشو، لای درب ماشین لباسشویی هم، دلیل دیگر تعویض لاستیک دور درب است.
اگر گوشه لباس هنگام شستشو لای درب گیر کرده باشد، موقع چرخیدن کشیده می شود و لاستیک دور درب، پارگی پیدا می کند.
مراقب باشید که هنگام شستشو، لباس ها به درستی داخل دیگ قرار گرفته باشند. از ریختن بیش از اندازه لباس در ماشین لباسشویی پرهیز کنید، تا درب به درستی بسته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد