موزیک آهنگی

آهنگی دانلود آهنگ جدید

موزیک آهنگی

آهنگی دانلود آهنگ جدید

۸ اشتباه استفاده نادرست از دستگاه ماشین لباسشویی ال جی

در این مقاله قرار است با اشتباهاتی که هنگام استفاده از لباسشویی ال جی آن ها را انجام می دهیم بررسی کنیم.
در صورتی که با این اشتباه ها آشنا شوید و با نکات استفاده نادرست از لباسشویی ال جی آشنا شوید می توانید شستشوی بهتری را در لباسشویی تجربه کنید و عمر مفید دستگاه خود را افزایش دهید تا کمتر نیاز به تعمیر لباسشویی ال جی داشته‌ باشید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با اشتباهات استفاده نادرست از لباسشویی ال جی آشنا شویم.

اشتباه ۱:

بیشتر مصرف کنندگان لباسشویی، هنگام شست و شو لباس ها و ملحفه ها را با لباس های زیر داخل لباسشویی می اندازد. این موضوع در حالی است که دلیل تولید میکروب‌ ها در محیط های مرطوب و بسته، لباس های زیر می باشند.

پس با توجه به این موضوع بهتر است که لباس های زیر را به صورت جداگانه داخل ماشین لباسشویی بریزید. به غیر از این موضوع این احتمال وجود دارد که آلودگی لباس های دیگر به لباس های زیر نفوذ کند و باعث مشکلات برای افراد خانواده شود. پس با توجه به موضوعات گفته شده بهتر است که لباس های زیر را با آب داغ و مواد شوینده ملایم بشویید و آن ها را زیر نور مستقیم آفتاب خشک کنید.


اشتباه ۴:

در صورتی که ماشین لباسشویی خود را در رختکن حمام قرار داده اید، باید اطلاع داشته باشید که در معرض ابتلا به بیماری های پوستی می باشید. عواملی مانند پره خمام، لباس های داخلی حمام و لوازمی مانند لیف منتقل می شود و در نتیجه شما ابتلا به بیماری های پوستی می شوید.

ماشین لباسشویی را باید در محیطی باز مانند آشپزخانه قرار دهید تا بتوانید بعد از پایان کار شست و شو، پنجره را برای خروج هوا و بخار متصاعد شده از لباس‌ها باز بگذارید. به این ترتیب از تکثیر کپک‌ها و قارچ‌ها جلوگیری می‌کنید.

اشتباه ۵:

پوست دست برخی از افراد خانواده نسبت به برخی از مواد شوینده حساس می باشد. این افراد بر این باورند که اگر لباس ها را با همان مواد شوینده در لباسشویی بشویند، آسیبی به آن ها وارد نمی شود اما باید بدانید که در صورت حساس بودن پوست دست، نباید از آن در لباسشویی هم استفاده زیرا امکان حساسیت پوستی به تمام بدن منتقل می شود.

همچنین استفاده از نرم کننده‌ها و شوینده‌های معطر نیز برای شستن افراد مبتلا به آسم و آلرژی و لباس‌های نوزادان و کودکان مناسب نیست و باید آنها را با دست و با مواد شوینده ملایم بشویند.

اشتباه ۶:

یکی دیگر از موارد استفاده نادرست از لباسشویی ال جی که بیشتر مصرف کنندگان به آن دقت نمی کنند، رها کردن لباس های شسته در ماشین لباسشویی بعد از شست و شوی لباس ها می باشد. باید در نظر داشته باشید که ماندن لباس های خیس بیشتر از ۳۰ دقیقه در لباسشویی باعث تولید کپک و باکتری‌‌ های آلرژی زا دیگر می شود. پس با توجه به موضوع هنگامی در منزل هستید و فرصت کافی را دارید، ماشین لباسشویی را روشن نمایید و بعد از تمام شدن شست و شو بدون فاصله، لباس ها برای خشک مردن پهن نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد